Santa Cisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Boris en Daisy Cornelissen - WaarBenJij.nu Santa Cisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Boris en Daisy Cornelissen - WaarBenJij.nu

Santa Cisco

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Boris en Daisy

18 September 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

En daar zijn we weer! Comin live and direct from downtown San Francisco. De laatste dagen zijn aangebroken... Snik. Maar eerst volgen nog 2 volle dagen San Francisco. En we hebben vandaag al gezien hoe te gek deze stad is! Check it...

We hebben idd de zon opgezocht in sunny Santa Cruz CA. Op het eerste gezicht een toeristisch dorpje, op het 2e een verlaten ghost-town achtig iets waar een hele tijd geleden een hoop toerisme heeft plaatsgevonden. Langs de hele blvd allerlei attracties. Van achtbanen tot piratenschepen, Santa Cruz has it all langs da beach. Alleen is alles dicht. Op een paar Arcade halls, en een friettent, maar that's it. De rest is dicht. Je merkt aan alles dat dit eens een goed lopende blvd is geweest, maar dat is helaas niet meer het geval. Toch is het strand erg aangenaam. Bizar is het feit, dat we net 45 min gereden hebben en dat we er 10 graden op vooruit zijn gegaan. We hebben hier de eerste dag dankbaar gebruik van gemaakt en lekker geslapen in de zon op het strand.

De 2e dag in Santa Cruz zou het nog warmer worden en met 27 graden zagen wij ons alweer lekker op het strand liggen. De lokale Piet Paulusma had blijkbaar z'n dag niet, iets dat Piet nooit zou overkomen, zodat we de hele dag in een mall hebben doorgebracht. Ook niet verkeerd. Bij elke afslag bij een redelijk dorp ligt een mall. De een wat groter dan de ander, maar er ligt 9 vd 10 keer en mall. Deze had alles wat wij wilde... Dees kon haar ei kwijt in de zwangere mama winkel (helaas waren er erg vreemde maten, waardoor de alleen een belly ehhh nogwat gekocht heeft). Door deze band kan ze haar gewone spijkerbroeken nog aan, maar hoeft ze deze niet meer dicht te knopen/ritsen. Ze krijgt immers haar broeken niet meer dicht en alles op haar buik begint pijn te doen. Voor de rest gaat het redelijk met haar. Ze voelt nu aankomen dat ze honger gaat krijgen en weet hierdoor misselijk te voorkomen. Helaas werkt het niet altijd. Ze ligt nu naast me te slapen omdat ze zich erg slecht voelde. Die smerige fish & Chips van vanmiddag stoten mij ook nog steeds op...
Anyway, Dees heeft zich wat hempdjes gekocht en deze jongen heeft zich ook vermaakt. Er lag een petten shop waar ze werkelijk alle petten hadden die je kunt verzinnen. Hadden ze ze niet, dan konden ze gemaakt worden. Dees heeft me met 2 petten naar buiten moeten trekken. Ik heb mn eigen Black Demon Circus pet laten maken. Eat your heart out! Verder nog een aantal UFC artikelen en nog wat spul waar ik jullie verder niet mee ga vervelen.

Hierna zijn we weer doorgereden richting SF. Als we een leuk hotel zouden tegenkomen zouden stoppen. Bij Halm Moon Bay was het zover. Een leuk oud huisje waar ze leuke kamertjes in hebben gemaakt. Hier zijn we gisterenavond gebleven.

Vanmorgen was het eindelijk zover. San francisco here we came. Bij het binnenrijden zagen we de Golden Gate Bridge al liggen. Zover zijn Roy en Sabine nooit gekomen (hehehe). Niks mist, alles perfect te zien! Na ingecheckt te hebben, hebben we de laatste rit met de auto gemaakt... Maar wel over de Golden Gate Brigde, de fullhouse huisjes en parkje en Twim Peaks. Wat een ontzettend coole stad. Alles loopt alleen maar op en af en ik weet nu wat Tim bedoelde toen hij zei dat we spierpijn in onze kuiten zouden krijgen. Damn. Check de foto's! Er mooi. Ik probeer er ook nog wat nieuwe filmpjes op te gooien, maar ik weet niet of dit gaat lukken...

Hierna hebben we de auto ingeleverd. Het karretje heeft ons toch vele mijlen overal gebracht waar we wilden en het was dus een emotioneel afscheid. *pinkt een traantje weg*.

We hebben hier een klein, maar erg gezellig kamertje in The Mosser (hotel). Dees ligt te pitten en ik ga zo ff UFC checken. Thuis zou ik er erg vroeg voor moeten opstaan. Hier kan ik gewoon om 20u kijken. Super!

Nog een paar dagen te gaan, maar ze gaan super worden!

C y'all
Deeske, little pinda en Boris

• 18 September 2008 - 05:50

Armand:

Zo wij gaan er ook ff tussenuit, richting Valencia, de mooiste Stad van spanje....CU at Wednesday......veel plezier daaroooooo

• 18 September 2008 - 08:13

(schoon)mama:

Hallo lieve Boris en Daisy, We vinden het geweldig om over jullie avonturen te lezen. Nogmaals complimenten aan Boris: boeiend en met humor geschreven!!!
    Geniet van de laatste mooie dagen en elkaar tijdens deze super de luxe huwelijksreis. Veel liefs en xxx van Fons en mij.

• 18 September 2008 - 15:47

Mo:

hey, leuk weer wat te lezen over jullie road trip..
    Noah en fiebs zeggen wederom snor snor miauw snor (willen zeker dat je je pornosnor weer laat staan borat)
    Hele fijne daagjes nog.. en als ik jullie hier niet meer spreek dan al een goeie vlucht terug zaterdag/zondag!
    kus mo

• 18 September 2008 - 18:58

Bob Sagat:

What ever happened to predictibility?
    The milkman, the paperboy, evening TV.

Everywhere you look , everywhere you go (there's a heart).
    There's a heart
    A hand to hold onto.

Everywhere you look , everywhere you go.
    There's a face
    Of somebody who needs you.

Eveywhere you look,
    When you're lost out there and you're all alone,
    A light is waiting to carry you home,
    Everywhere you look.
    Everywhere you look.

• 19 September 2008 - 10:13

Gavin En Jojan:

Hey Boris en Dees,

Wat hebben jullie een supermooie Honeymoon..! Erg leuk om alles te lezen en de foto's te bekijken. Geniet er nog van en alvast een hele goede terugreis gewenst..

Best wishes, Gavin en Jojan

• 20 September 2008 - 10:46

Anouk En Daan:

Hallo lieve Boris en Dees

Wat een geweldige verhalen en foto's!
    De tijd is zo snel gegaan, niet te geloven dat jullie bijna al weer onderweg zijn naar ons kikkerlandje

We zijn benieuwd naar de live verhalen en alles.
    Voor nu een veilige reis terug naar Zitterd en tot snel

Liefs