Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Boris en Daisy Cornelissen - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Boris en Daisy Cornelissen - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas!

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Boris en Daisy

12 September 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hey allen,

Ik was dus gisteren net helemaal klaar met typen, toen de verbinding wegviel... Weg verhaal. Ik had hierna geen zin meer om het hele verhaal te gaan te gaan herhalen. Nu start ik de site op en zie ik dat het toch voor een klein stukkie bewaard is gebleven. Here ya go:

We zijn nu alweer de 3e dag in Vegas en het bevalt ons hier nog steeds prima! Vandaag ff een dagje niks gedaan en gewoon gechilled aan het zwembad hier. HEERLIJK!

Gisteren toch wel een vermoeiende dag gehad. We zijn de strip afgelopen en das een hele opgave! Buiten het feit dat elk gebouw even indrukwekkend is, is de Las Vegas Blvd (The Strip) een takke end lang! Toen we dus gisteren op de helft waren ging bij beide het licht een beetje uit. Ondertussen hadden we Treasure Island hotel/casino, Circus Circus hotel/casino en the forum shops al van binnen gezien. Die laatste is het winkel centrum van Ceasars Palace. Alles is hier in Romeinse stijl wat inhoudt dat er enorme beelden staan, die ook nog es kunnen bewegen en praten. Daarbij is het centrum vol met de meest dure designer winkels en is het plafond geverft alsof je onder de hemel van Rome zelf loopt. Natuurlijk is de afmeting van het winkelcentrum zo groot, dat een gemiddeld Limburgs dorp er jaloers op zou zijn.

Hierna hebben we de bus terug gepakt naar het hotel, alwaar we onze (plat)voetjes de gewenste rust hebben gegeven. ’s Avonds hebben we de bus weer terug gepakt om The Strip at night te zien. Aangezien we nog erg moe waren van de middagwandeling, zijn we in de bus blijven zitten en zijn we de hele strip op en neer gereden. Erg mooi om te zien! Hierna zijn we moe, maar heel voldaan op onze kingsize neergeploft en niet meer tot de volgende morgen opgestaan.

Zoals al eerder beschreven hebben we verder de hele dag aan het zwembad gelegen. Het is dan wel 50 graden hier, maar 50 graden hier is heel anders dan 50 graden bij ons. Lekker liggen lezen, boekje drbij, biertje drbij (of een watertje) en plonzen maar. We hadden het echt ff nodig om lekker bij te komen van alles.

Gisterenavond zijn we eindelijk gaan “gokken”. We hadden nog niet gegokt sinds we in Vegas waren, en om eerlijk te zijn had ik nog nooit gegokt. Dan reken ik de 3 kwartjes bij de automaat in de frituur ff niet mee… Eergisteren hebben we een paar cent in zo’n “kwartjesschuifapparaat” gegooid. Hieruit kregen we een heel arsenaal aan bonnetjes. We hadden alleen geen idee waarvoor ze waren. Ze bleken dus geen kont waard te zijn en we mochten tussen prullaria, waar menig grabbelton mee gevuld had kunnen worden, iets uitzoeken naar keuze. Erg moeilijk om te kiezen tussen de stuiterbal en een popje… Uiteindelijk werd t een stoffen bloem.
Ook heeft Dees haar kunsten aan de grijper vertoond. Iets wat voor mij een onmogelijke opdracht leek, was voor Dees alsof ze dagelijks op de kermis staat. Ze moest en zou een Bart Simpson pop grijpen. En ja hoor, na een paar keer proberen, had ze er zelfs 2 aan de haak! Helaas viel er een boven de bak er nog net langs, waardoor er toch maar 1 Bart werd binnen gehaald. Vele vreugde sprongetjes volgde.
Hierna nog een paar $$$ in de automaten geduwd, maar helaas zonder resultaat. (Anders waren jullie wel wakker gebeld denk ik)

Vandaag is de dag dat we de heli vlucht doen door de Grand Canyon. We hebben er super veel zin in en zijn erg benieuwd naar hoe het gaat zijn. Beide hebben nog nooit in een heli gezeten en al zeker niet met dit uitzicht.
Om 11u moeten we uitchecken hier en om 15.15u worden we pas opgepikt. We moeten dus nog ff onszelf zien te kietelen tot die tijd. Dat lijkt me hier geen probleem.

Hierna rijden we richting Death Valley waar we tegen de avond hopen aan te komen. Iets ervoor zullen we weer een knus verblijfje zoeken alwaar we de nacht kunnen doorbrengen.
Het volgende verslag zal dus weer van een heel andere plek zijn.

Tot daar!
Adieë wah

Dees, kleine Pinda en Boris

• 12 September 2008 - 22:09

Leny Jungbluth:

Lieve Boris&Daisy,
    Het is hier nu 12 uur `s nachts en bij jullie 3 uur `s middags. Op dit moment gaan jullie de vlucht van je leven in de helicopter maken. Ik weet zeker dat het een geweldig leuke en onvergetelijke ervaring wordt!!!
    Héél veel liefs uit Sittard,(schoon)mama X PS: met de poesjes gaat het super goed!

• 13 September 2008 - 14:31

Armand:

Tis wat he.....LAs Vegas, de stad die noooit slaapt...is je niet opgevallen, dat je nergens zo relaxed over straat kunt lopen met een biertje in de hand als in Las Vegas...in de rest vd USA wordt je in de boeien geslagen, maar in Las Vegas...boeien....
    Veel plzier verder met de trip....groeten vanuit het regenachtige Beek